פייבר מרחיבה את שירותי ה-Vibe Coding בפלטפורמה

Vibe Coding של פייבר (Fiverr) הוא הבאזז החדש בעולם היזמות. אבל כדי שכל אחד ואחת יוכלו להגיע לקו הסיום ולפתח מוצר בשל לשימוש המוני מבלי לדעת קוד בכלל או אסטרטגיות שיווק ומכירה, צריך לעיתים יותר מאשר רעיון בשל. זינוק של 6700% בחיפושים הנוגעים לכלי Vibe Coding בשלושת החודשים האחרונים ברחבי הפלטפורמה מעידים על סקרנות ואימוץ מהיר של הכלי. אולם התהליך, חדשני ופורץ דרך ככל שיהיה, אינו בהכרח מביא את המשתמשים למוצר סופי שניתן לעשות בו שימוש המוני ולייצר ממנו הכנסות. 

הפרילנסרים של פייבר שמספקים שירותי Vibe Coding שונים, החל מעיצוב הפיתוח, ועד אינטגרציה והפעלה, יודעים לקחת את החזון של היוצרים מעבר לדמו הראשוני ולעזור להם לסיים את מה שהתחילו לבד. Vibe Coding מצטיין אמנם ביצירת אבות טיפוס מהירים, אך הוא לא מונע מכשולים טכניים כמו בעיות בהתאמת גודל, באגים וצורך בתכונות מתקדמות שמונעות מהמפתח להגיע למוצר שלם ובשל. הקידוד הראשוני בכלי Vibe Coding לא תמיד נכתב באופן מושלם, ובמקרה כזה יש צורך במפתחים אנושיים שידעו להסתכל על הקוד ולתקן אותו. ככלל, רוב האפליקציות, האתרים והעסקים שנוצרו באמצעות Vibe Coding יזדקקו לשירותים ותוכניות שיאפשרו להשלים את "המייל האחרון" שיהפוך אותם למוצרים מוכנים לשימוש ואף בשלים ליצירת הכנסות. 

כמענה לאתגרי הפיתוח בתחום, ולאור צורך אמיתי של משתמשים שבא לידי ביטוי בכמות החיפושים של הקטגוריה בפלטפורמה של פייבר, החברה מרחיבה את היצע ה-Vibe Coding בפלטפורמה שלה עם פרילנסרים מומחים במגוון תחומים שיסייעו ליזמים עצמאיים, בעלי עסקים קטנים, צוותי סוכנויות ומייסדי סטארטאפים ללא ניסיון בקידוד, להפוך להפוך דמו או אבטיפוס שנוצרו באמצעות שירותי Vibe Coding לאתרים, אפליקציות וכלים דיגיטליים בשלים לשימוש המוני. השירותים שמציעה פייבר תחת הקטגוריה כוללים תמיכה בבניית האתר, תיקוני באגים, אינטגרציות עם מאגרי מידע, שיפור העיצוב, אינטגרציה עם API והפיכת פרויקטים למוכנים לסביבת העבודה.

את הרחבת היכולות בפלפטפורמה מלווה קמפיין דיגיטלי הומוריסטי של פייבר העושה מחווה ללהיט Nothing’s Gonna Stop Us Now. הפרסומת מציגה יזמית צעירה שמבקשת מה-AI לפתח אפליקציה חדשנית שתדע לנבא בדיוק מתי האבוקדו מוכן לאכילה. תוך כדי הבנייה מופיע אבוקדו תלת־ממדי שר ורוקד אבל האפליקציה נכשלת, והיזמית נותרת מול הודעת שגיאה שהיא לא יודעת איך לפתור. המסר הוא כפי שהאבוקדו המדומה נראה מושלם מבחוץ אבל אינו בהכרח בשל מבפנים, כך גם אפליקציות שמפותחות ב-Vibe Coding נראות מוכנות, אך עשויות להכיל תקלות, בעיות התאמה לגודל ופערים טכניים שמונעים מהמוצר להגיע לשוק, לכן אפשר לגשר באמצעות פרילנסרים מיומנים של פייבר.

"הקמפיין החדש שלנו מדגיש את החלק החסר והחשוב בפאזל של Vibe Coding – אותם פרילנסרים מומחים שיודעים להביא את המוצר אותו דמיין המשתמש לקו הסיום. הפרילנסרים המוכשרים בפייבר יכולים לעזור להפוך אב טיפוס למוצר מוגמר ואיכותי. הקמפיין הזה ממשיך את הנרטיב שלנו על הדרך שבה בסינה מלאכותית (AI) וכישרון אנושי עובדים בצורה הטובה ביותר יחד", אמר מתי יהב, סמנכ"ל השיווק של פייבר.

תמונה ראשית: מיכה קאופמן, מייסד ומנכ"ל פייבר (קרדיט: יח"צ)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *